Tuesday, November 08, 2005

SELAMAT HARI RAYA.....

Hiiiiii, lama tul aku x blogging kan. First n foremost aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, maaf zahir dan batin. aritu kelam-kabut balik kampung sampai x sempat nak tinggalkan mesej raya dlm blog. anyway thanx coz ada lagi member yg sudi menjenguk. nih pun, aku baru jer sampai kol 6.30 ptg tadi. thanx to him coz sudi antar aku dari kedah ke melaka dgn diiringi oleh 2 org my future sister in law. enjoy sangat perjalanan dgn diorg. tak rasa penat walaupun sebenarnya letih gilest.

raya, raya, raya.... raya tahun nih banyak ceta. yg paling hangat, raya tahun nih jadi pilihan skulmet2 aku nak tunang. 3 org dalam senarai. raya ketiga, ina n mie. raya ke-4, lina n wan. coming 19th, irina plak. congrats to all of u dear frens, aku doakan kebahagiaan korang. jgn lupa doakan aku sama yer.

adusss, musim ketupat dan rendang x abih lagi dah dtg musim peksa. tension tul aaa. lusa (9hb) dah start paper, distribution lak tu. apa satu pun aku x study lagi nih. thesis pun blom repair. mana dengan komitmen yang sedia ada nih, nak kena layan gak. wutever pun, harap2 aku dpt jalani segalanya dengan lancar dan baik. wish me luck yer.

oklah, rasa cam nak tido aa. sok nak round melaka plak. mlm nih nak gi round kayangan dulu la. okies, ZZZZZzzzzzzz........

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails