Thursday, April 14, 2011

ME WON PRECIOUS MOMENTS GIVEAWAY

Alhamdulillah rezeki di pagi rabu. Jenguk blog contest aku, terpandang komen dari mommie yuyu yang aku menang Precious Moments GA anjuran blog beliau. Tersenyum aku sorang2 depan lappy sebab sekarang agak kemarau dengan kemenangan GA atau contest. Lagipun sekarang nih aku pun dah mengurangkan diri dalam bab GA dan contest nih sebab sedang memberi tumpuan yang lebih kepada perkara lain.

Tima kasih mommie yuyu sebab ter'random' nama ros. Dan aku bakal dapat body lotion Mary Kay gitu. Kaler pink lagik, I loiiikkeee. Tahniah jugak pada pemenang lain.

Klik SINI untuk tengok senarai penuh pemenang.

2 comments:

  1. Tahniah Ros! orang rajin selalu menang, orang malas selalu melopong he he macam akak..

    ReplyDelete
  2. @Che Mid

    tima kaseh kak midah...ros pun tak rajin mana pun... jarang2 sgt menang... ada yang hampir setiap hari menang...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails