Wednesday, April 15, 2009

BABY & PREGNANCY

Jangan salah faham dengan tajuk tu...
First of all aku nak ucapkan utk my x-skulmate, mashitoh & khalil di atas kelahiran puteri mereka pada 5 april aritu by c-sect. Alhamdulillah, keduanya sihat dan dah boleh balik. Kalau x salah aku, berat baby tu 3.05kg. Dah sepasang cahayamata depa. Daim dah jadi abang. Mesti dia suka.
Then, aku jugak nak tahniah utk kakak biras aku (kak long mat) yang kalau tak salah bersalin 5 april jugak tapi baby boy, 2.9kg. Bersalin normal tanpa sebarang jahitan. Nih anak ketiga kak long.
Jugak ucapan tahniah utk abg amer (kazen en.abu) & kak zai atas kelahiran putera mereka. Anak yang kedua, cukup sepasang sebab yang sulung perempuan.

Kat bwh nih list kwn2 aku yg sdg membunting, hehehehe...
1. Wid (x-rumet aku masa kat KUTKM), due bulan 9 rasanya.
2. Ina (x-classmate aku kat SMKJ), due bulan 12.
3. Ner (x-rumet aku masa kat polimas), due bulan 11.
4. Irina (x-skulamate aku kat SMKJ), due bulan 9 atau 10.
5. Sorang member aku kat selatan, due bulan 9 atau 10.
6. Sorang lagi member aku kat selatan, due dia aku x sure.

Ada lagi ke yang tak tersenarai? Hmmmm....

*** No. 5 dan 6 tak dapat disiarkan nama atas sebab2 tertentu.


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails