Thursday, January 29, 2009

KOLEKSI

Lama tak beli barang utk diri sendiri...
Asyik beli brg utk anak dara aku ja...


Blaus nih dah lama aku usha...
Blaus yg tgn ala2 mcm yg tok ti slalu pakai...
Labuh sampai paha...
Puas tawar-menawar, dapat RM50...

Skrg nih, sana-sini berlambak orang jual n pakai tudung mrs mawi nih...
Aku pun terpengaruh jugak...
Sebabnya bila try pakai, mcm ngam ja ngan muka aku...
Aku rembat 6 helai..3 bercorak, 3 kosong...
Total utk 6 helai nih kurang dari RM100...
Semua aku borong kat jitra masa cuti CNY baru2 nih...
Menambahkan koleksi dlm lemari aku yg dah overflow...

Baru2 nih PIL ngan cupi (adik ipar aku yg bongsu) gi indon...
Depa attend wedding anak sepupu MIL kat Padang...
Ada la ole-ole dari indon utk kami sekeluarga...
Untuk menambahkan lagi koleksi sedia ada...



Baju coklat tu utk anak dara aku...
Ada gambar Rumah Gadong...
Kain pelikat biru utk en abu...
Kain pasang berkerawang & tudung arini pink bermanik tu utk aku...
Tima kasih daun keladi mak, ayah...

5 comments:

  1. meriah tuh skali soping! bagus2....

    ReplyDelete
  2. ros!! mona pon suka blaus cmtu.. mona ada 2pcs. selesa .. labuh. ;D

    and..the tudung jugak! ;P

    ReplyDelete
  3. kak tety, lama sgt x meroyan camnih utk diri sendiri... asyik utk cik kecik tu ja...

    mona, very the very selesa... design pun cun... tudung tu ros suka sebab cepat dan mudah dan jugak x pyh pakai brooch... kerana anak dara ku itu dah tercalar pipinya akibat terkena brooch ibunya...sian dia...

    ReplyDelete
  4. aku buta fesyen. so tak tau nak komen apa. )tapi nak tinggalkan komen gak). aku tak suka tudung mrs mawi tu la, mungkin kerana aku tak berapa suka tengok orangnya.

    ReplyDelete
  5. kiyai, jwpn balas aku utk komen ko nih adalah sama mcm jwpn balas aku utk monamie... tudung nih x memerlukan aku pakai brooch yg mana akan mencederakan anak aku...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails