Friday, November 21, 2008

MASAK-MASAK

Kemarin posa ganti....
Selalunya time lunch, abu akan beli lauk untuk lunch n dinner...
Nasi aku masak pagi before kluar rumah....
Kemarin nasi masak mcm biasa tapi abu kata lunch dia nak mkn kat luar, so aku ok ja....
Maksudnya ptg tu aku kena masak la untuk berbuka.....
Geledah fridge, yg ada cuma telor, carrot, bunga kobis sejemput....
Sardin pun ada setin....
Aku suh abu beli ikan bilis on the way dia blk keja...
So, nih la hasilnya untuk aku berbuka.....

Photobucket
1. Sardin
2. Ikan bilis goreng+bwg besar+cabai melaka+serbuk lada itam+kicap (sedap nih)
3. Sup telor+carrot+bunga kobis
4. Goreng pisang 'lembik' (sebab pisang tu dah ranum n aku nak jugak mkn goreng pisang)
berselera btol time berbuka...
tambah plak dgn air teh o ais laici, lagi berselera...

Selingan gambor anak dara aku...
Photobucket
suka sgt ayra tido mcm nih...
dengan bantal goleknya...

3 comments:

  1. Anonymous11:52 AM

    kak ros..dasyat gak berbuka nih..walau nampak simple..tapi tang air tu..macam duk nampak ja.Add blog akka
    http://mela2mela.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. stok brg dah x byk, kebetulan ada laici setin... apa lagi...

    akka, x add blog kak ros pun..

    ReplyDelete
  3. akka mmg suka makan

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails