Tuesday, July 17, 2007

MY 26TH BURZDAY....

The most wonderful thing happened last night... dinner by the seaside... walaupun cuma ada 'lamp light' bukannya 'candle light' but its still the unforgettable moment since we're getting married... thanx abang, by tak kisah takdak hadiah pun tapi masa yang abang luangkan semalam amat by hargai... luv u very much sayang...

Thanz jugak untuk sedara n kengkawan yang send SMS, add komen atau antar mesej kat frenster... tima kasih coz x lupa hari peningkatan umur aku... tahun nih for sure aku inginkan yang lebih baik dari tahun sebelum nih tambah lagi dengan perubahan status aku skrg... target aku skrg, nak abihkanPG study aku nih A.S.A.P and aku ingin sangat menambahkan bilangan ahli keluarga aku... mudah-mudahan segala yang aku impikan akan menjadi kenyataan... Amin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails